Translate

sobota, 23 lutego 2013

Stylizacje inspirowane Małgorzatą Sochą


Projektanci zabiegają aby nosiła ich kreacje, oraz siedziała w pierwszych rzędach na pokazach mody. Ma świetny styl a to co zakłada zaczyna się świetnie sprzedawać, mimo że wcześniej gdy ona pukała do drzwi z prośbą o wypożyczenie kreacji na galę "całowała klamkę" i nikt nie wiedział kim jest Małgorzata Socha.


 Ikona mody- tak często nazywają ją tabloidy, jednak przede wszystkim jest świetną aktorką. Moje uwielbienie zyskała podczas występowania w serialu "Na Wspólnej" gdy była jeszcze niezauważalną postacią (pod względem mody) a Polska pokochała ją gdy wcieliła się w jedną z postaci w serialu "Brzydula" (pamiętacie Violę? Tak, tak to ta zakręcona sekretarka dzięki której setki razy płakałam ze śmiechu ). Teraz jej talent aktorski możemy podziwiać w "Przyjaciółkach".


"Siedzieć cicho jak miś pod miotłą", "Mam duże wi (deja vu)", "W świecie mody czuję się jak ryba w galarecie", " Jak ktoś jest dla mnie miły, to ja mu vis a vis", "Zwykle haruję jak dzika mrówka", "Czasami mam ochotę na słonia z kopytami", "Jak mówię, że zrobię, to chyba mówię", "Nieszczęścia chodzą stadami", "Jak dasz ludziom palec, oni wejdą ci na głowę", "Jestem urodzoną nagocjatorką. W dodatku w czepku.", "Czasem drę z innymi koce", "Czasem myślę o niebieskich Michałach", "Jestem szczera. Nigdy nie gram na dwa ognie", "W życiu trzeba czasem dodać odrobinę szczypty z pieprzem", "Pij żelazo, póki gorące", "Nie tragedyzuj", "Violetty Kubasińskiej się nie wystawia. Chyba, że w teatrze", " Jesteś oschły jak podwawelska!". 

Jak sama Małgosia mówi: "Czasem mam wrażenie, że przytrafiła mi się podobna historia co głównej bohaterce "Brzyduli". Przeszłam wielką metamorfozę. W dużej mierze to wpływ środowiska, w którym się obracam. Uczymy się od innych na zasadzie obserwacji no i też tak naprawdę z własnych potknięć, z których warto wyciągać wnioski. W odnalezieniu własnego stylu pomogła mi Alicja Werniewicz, moja stylistka" (wywiad dla Elle). Z Alicją poznały się gdy grała w serialu "Tylko miłość" i chciała poczuć się pewniej w świecie mody, od tego momentu są jednym z najbardziej zgranych duetów w relacji gwiazda-stylista w Polsce. Jej stylistka musiała się nauczyć, w czym się Gosia dobrze czuje a czego nie założy, teraz już wie że nie lubi ubrań oversize, wyzywających  czy ekstrawaganckich stylizacji. "U Małgosi musi być albo dekolt, albo podkreślona talia, albo wyeksponowane nogi". Aktorka uwielbia sukienki, które eksponują kobiecość, uważa że ładniej się w nich porusza. Potrafi się dobrze ubrać ale nie przebrać. Jak mówi " Nie jestem modelką, lecz aktorką  Nie włożę na siebie czegoś tylko dlatego, że jest teraz modne. Ubranie musi podkreślać mój charakter". 
W stosunku do fanów jest niezwykle ciepła, zawsze z grzecznością, szacunkiem i uśmiechem zawraca się do nich, z przyjemnością rozdaje autografy i pozwala na robienie zdjęć- mam nadzieję, że kiedyś uda mi się o tym przekonać na własnej skórze- wiadomo świat jest mały :)

Skromność, talent, świetny gust, delikatna słowiańska uroda i klasa sama w sobie- za to właśnie tak pokochałam Małgosie. 

No. 1





No. 2




No. 3





No. 4





No. 5




~~~~~~~~

Like it.
Love it.
Hate it.
Whatever!
Just enjoy it.

Xo. M

1 komentarz:

  1. uwielbiam ją! i oczywiście jej zestawy, klasyczne, z nutką elegancji, ale niebanalne :) pozdrawiam, xoxo

    OdpowiedzUsuń