Translate

sobota, 16 lutego 2013

Tanie kupowanie: Bershka i Stradivarius czyli zestawy z sieciówek poniżej 200 zł

Ostatnie dni wyprzedaży w sklepach stacjonarnych według mnie nie mają najmniejszego sensu. Raz że nie ma już większości modeli to nie ma także rozmiarów, więc warto udać się do sklepów on-line jeżeli chcecie upolować jeszcze coś na promocji.

Początkowo miałam rozłożyć posta na dwie części i nie dodawać dziś wszystkich zestawów, jednak w trosce o Was dodaję je dziś żeby była możliwość złapania wszytskiego w internecie. 

Bershka i Stradivarius- dwa sklepy które wzięłam pod lupę i stworzyłam z nich zestawy (niestety nie jestem mistrzynią Painta :P) które ceną nie przekraczają 210 zł za wyjątkiem drugiego w którym znajdują się buty SKÓRZANE umieściłam je tam, bo według mnie kupowanie takich butów w tej cenie to zakup godny pochwały :)

Już niebawem na blogu zestawy stworzone z przedmiotów wypatrzonych na Allegro. Tam dopiero są ceny i można złapać prawdziwe perełki!!


Razem: 204,69 zł


Razem:  289, 87 zł


Razem: 154,78 zł


Razem: 134,97 zł


Razem: 179,97 zł


Razem: 194,78 zł




Razem: 174,78 zł


~~~~~~~~~~

Like it.
Love it.
Hate it.
Whatever!
Just enjoy it.

Xo. M

8 komentarzy:

  1. czerwone koturny i pomarańczowe szpilki ze Stradivariusa już upolowałam :-))

    pozdrawiam.

    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre zestawy;) I odpowiednia cena;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, bardzo podoba mi się Twój pomysł. Życie w Plsce jest jakie jest, dlatego posty jakie tworzysz mogą być dla wielu dziewczyn inspiracją. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestawy!
    A mianowicie zastanawiałam się na kupieniem body ze Stradivariusa, tylko czy będzie wygodne ? Jak myślisz :)
    Pozdrawiam i zaprszam do obserwowania
    madlain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji mieć go w ręce i nie wiem jak jest wykończone jeżeli haftki bądź zatrzaski to będzie wygodne, jeżeli rzepa z czasem nie będzie już tak dobrze trzymać i może obcierać a wtedy proponuję albo rzepkę wymienić albo od nowości prać tylko ręcznie żeby jak najmniej ją zużyć :) Warto w 100 % jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem urzeczona mietowa sukienka ze stradivariusa, ale dziwi mnie ta cena 39,99. Uciesze sie jesli w sklepie sie to potwierdz, bo jest przepiekna :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog. czegos takiego w necie jeszcze nie widzialam. bedziesz tez tu pokazywac swoje outfity? tak na sobie?

    Do kol. wyzej- cena jest poprawna spr na stronie stradivariusa ja zdarzylam kupic w sklepie i byl rozmiar ale dzis przechodzilam i juz nie ma.

    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za wszystkie komentarze :) !!

    @ Anonimowy: Mam wiele pomysłów co do treści zamieszczanej na blogu, a wiąże się to głownie z tym jakim powodzeniem będzie się cieszył w internecie. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze to powstanie kolejny dział w którym będę zamieszczać swoje stylizacje (podziałki na tematy po prawej stronie na samym dole paska nawigacyjnego) ale będą to nadal posty związane z tematyką.

    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń